مصاحبه آرشیو خبر ها
کاستا : به دلیل مصدومیت های زیاد، به فکر خداحافظی از فوتبال بودم

کاستا : به دلیل مصدومیت های زیاد، به فکر خداحافظی از فوتبال بودم

مصدومیت های بیش از اندازه او را از امادگی همیشگی دور کرد و این مسئله باعث شد در ارائه کیفیت های بازی خود دچار مشکل شود. داگلاس کاستا که همانند سایر بازیکنان یووه منتظر مشخص شدن شرایط در فصل جاری رقابت های سری آ ست در اظهار نظری کوتاهی گفت که حتی در شرایطی به خداحافظی از فوتبال فکر می کرده.

 

به دلیل آسیب دیدگی های زیاد به این فکر کردم که باید فوتبال را کنار بگذارم. شنیدم این که می گویند داگلاس کیفیت و قدرت بالایی دارد اما مصدومیت ها باعث شده که از فرم ایده ال دور شود و نمی تواند در شرایط خوبی باشد مرا آزار می داد. هر بار این مسئله مرا ناراحت می کند هر بار از خودم می پرسم کجا اشتباه کردم و برای چی نمی توانم به بازی کردن به خوبی ادامه دهم. این واقعا مرا اذیت می کند و باعث ناراحتی ام هست.

 

وی ادامه داد:

 

لحظاتی هستند که همواره به آن فکر می کنم و همیشه از خودم می پرسم که ایا باز هم می توانم بازی کنم و یا دوباره اسیب می بینم اما زمانی که از تلویزیون دیداری را دنبال می کنم می فهمم که این اصلی ترین مسئله زندگی من است، من عاشق فوتبال هستم و همچنان در بهترین سطح از امادگی می توانم بازی کنم. هر از گاهی تلاشم بی نتیجه می ماند و تسلیم می شوم اما بار دیگر به این نکته می رسم که من عاشق فوتبال هستم و بدون توجه به پول و شهرت می خواهم به آنچه که علاقه دارم ادامه دهم، این اصلی ترین هدف من است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: